Regulamin

Definicje

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu yummydiet.pl;
    2. Yummydiet.pl – YUMMY CATERING Sp. z o.o., Aleja Prymasa Tysiąclecia 78 B, 01-424 Warszawa, NIP: 5273075471; REGON: 526407993
    3. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://yummydiet.pl umożliwiający zakup produktów yummydiet.pl drogą elektroniczną.
    4. Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez yummydiet.pl za pośrednictwem serwisu internetowego, polegające na przygotowaniu i dostarczaniu przez yummydiet.pl cateringu dietetycznego.
    5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną, zawierająca umowę z yummydiet.pl .
    6. Konto klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym yummydiet.pl .
    7. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający dokonanie zamówienia.
    8. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta klienta.
    9. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
    10. Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która korzysta z usług yummydiet.pl ;
    11. Umowa– umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Klientem a yummydiet.pl z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;
    12. Zestaw dietetyczny yummydiet.pl – przygotowany dla Klienta zestaw posiłków dietetycznych na 1 dzień;
    13. Serwis yummydiet.pl – strona internetowa umieszczona pod adresem: yummydiet.pl , wraz ze wszystkimi podstronami stanowiącymi jej części, przy wykorzystaniu której yummydiet.pl oferuje i sprzedaje Klientom swoje usługi.

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa warunki i zasady korzystania z Usług yummydiet.pl .
    2. Właścicielem i administratorem Serwisu yummydiet.pl jest firma YUMMY CATERING Sp. z o.o.
    3. Regulamin, jako wzorzec umowy w postaci elektronicznej, wiąże Klientów zgodnie z art. 384 § 2 i 4 Kodeksu cywilnego.
    4. yummydiet.pl informuje Klientów, iż ze względu na publiczny charakter sieci Internet, za pośrednictwem której świadczy drogą elektroniczną usługi, korzystanie z tych usług może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za jej pośrednictwem pomiędzy yummydiet.pl, a Klientem.
    5. yummydiet.pl zastrzega, iż w okresie prowadzenia prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu yummydiet.pl może być utrudniony lub niemożliwy. yummydiet.pl zobowiązuje się dołożyć wszelkiej możliwej staranności, aby utrudnienia takie występowały jak najrzadziej i jak najkrócej.
    6. Wygląd i treść Serwisu yummydiet.pl oraz wszelkie inne treści i materiały udostępniane Klientom w ramach Usług yummydiet.pl stanowią własność yummydiet.pl i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warunki korzystania z Serwisu Yummydiet.pl

  1. Warunki techniczne
    Dla korzystania z Serwisu yummydiet.pl niezbędne jest spełnianie co najmniej następujących wymogów technicznych:
    1.1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;
    1.2. dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron WWW;
    1.3. aktywne połączenie urządzenia, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, z siecią Internet;
    1.4. prawidłowo zainstalowany w urządzeniu, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, system operacyjny Microsoft w wersji Windows Vista lub nowszej;
    1.5. prawidłowo zainstalowana w urządzeniu, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, nowoczesna przeglądarka internetowa;
    1.6. włączona w używanej przez Klienta przeglądarce internetowej, o której mowa w pkt 1.5 powyżej, obsługa skryptów Java Script oraz okien wyskakujących (pop-up windows);
    1.7. dodanie w poczcie elektronicznej adresów lub yummydiet.pl jako nadawców zaufanych w celu zwiększenia pewności dostarczania Klientowi korespondencji yummydiet.pl .
    1. Warunki formalne
    Klientem może być każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zarówno obywatel Polski, jak i każdego innego państwa, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do czynności prawnych.
    2. Warunki ogólne
    3.1. Klient zobowiązany jest podać yummydiet.pl wyłącznie prawdziwe dane dotyczące jego osoby. Jest również zobowiązany do aktualizacji swoich danych każdorazowo w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za ewentualne negatywne następstwa braku aktualizacji danych ponosi Klient.
    3.2. W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta yummydiet.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.
    3.3. Klient zobowiązany jest chronić poufność informacji umożliwiających dostęp do jego konta w Serwisie yummydiet.pl w szczególności poprzez nieujawnianie tych informacji osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane udostępnieniem osobom trzecim informacji umożliwiających zalogowanie się do jego konta w serwisie yummydiet.pl lub pozostawaniem zalogowanym do swego konta w Serwisie yummydiet.pl mimo, że nie będzie z niego korzystał w danym momencie.
    3.4. Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta w Serwisie yummydiet.pl nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego konta w Serwisie yummydiet.pl do używania osobom trzecim.
    3.5. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu yummydiet.pl wyłącznie zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami przyjętymi dla korzystania z sieci Internet i dokonywania czynności za jej pośrednictwem. Klientowi nie wolno też nadużywać środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy świadczeniu Usług yummydiet.pl .
    3.6. Klientowi w trakcie korzystania z Serwisu yummydiet.pl nie wolno posługiwać się treściami o charakterze bezprawnym, w tym także naruszającymi prawa yummydiet.pl lub osób trzecich, treściami obraźliwymi, wulgarnymi lub obscenicznymi, sprzecznymi z zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania.

Usługi Yummydiet.pl

  1. Zakres usług
    Usługi Yummydiet.pl obejmują:
    1.1. przygotowywanie zbilansowanych, gotowych do spożycia posiłków w formie Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl;
    1.2. dostawę Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl na adres wskazany przez Klienta, w miastach objętych zasięgiem dostaw Yummydiet.pl, których aktualna lista jest dostępna w Serwisie Yummydiet.pl;
    1.3. dostawę pozostałych oferowanych produktów dostępnych na stronie Yummydiet.pl www.Yummydiet.pl na adres wskazany przez Klienta, w miastach objętych zasięgiem dostaw Yummydiet.pl,
    1.4. prowadzenie konta Klienta w Serwisie Yummydiet.pl.
    2. Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl
    2.1. Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl są oferowane i sprzedawane jako zestawy posiłków określonego rodzaju diety na 1 dzień, o określonej dziennej wartości kalorycznej.
    2.2. Zestawy w programie Yummydiet.pl składają się 3, 5 lub 6 gotowych posiłków o podanej dla zestawu wartości kalorycznej.
    2.3. Serwis Yummydiet.pl podaje szczegółowe informacje o rodzajach oferowanych diet oraz ich kompozycji i wartości odżywczej Zestawów i poszczególnych posiłków.
    2.4. Ceny Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl określone są w Serwisie Yummydiet.pl w zakładce „Cennik”: Yummydiet.pl/cennik
    2.5. Ceny Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl wyrażone są w złotych polskich (zł) i są cenami brutto, co oznacza, iż zawierają one podatek od towarów i usług (VAT).
    2.6. Aktualna lista miast objętych zasięgiem dostaw Yummydiet.pl jest dostępna w Serwisie Yummydiet.pl.
    2.7. Dostawa jest darmowa.
    2.8a. Yummydiet.pl zastrzega sobie prawo do czasowej lub stałej zmiany parametrów Usług Yummydiet.pl, w tym do wprowadzania do oferty nowych oraz wycofywania wcześniej oferowanych rodzajów Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl, zmiany ich cen, a także do wprowadzania dostaw do wcześniej nieobsługiwanych miast, jak i rezygnacji z dostaw do miast uprzednio obsługiwanych.
    2.8b. Yummydiet.pl zastrzega sobie prawo do modyfikacji menu. Nagła zmiana menu może być wynikiem braku dostawy surowców lub opóźnieniem takiej dostawy. W takim przypadku catering przygotuje produkty zamienne, równie dobre jakościowo i smakowo.
    2.9. Yummydiet.pl zastrzega sobie możliwość różnic w kaloryczności dań +/- 10% od podanej wartości. Średni udział makroskładników w dietach przedstawiony jest w ujęciu tygodniowym.
    3.0. Możliwość rezygnacji z zamówienia poprzez kontakt mailowy na adres kontakt@Yummydiet.pl do 72 h przed doręczeniem paczek.
  2. Warunki składania zamówień przez Klientów
    Korzystając z Usług Yummydiet.pl Klient może składać zamówienia na Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl poprzez Serwis Yummydiet.pl
    3.1. Zamówienia składane poprzez Serwis Yummydiet.pl
    W celu dokonania zakupu Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl w Serwisie Yummydiet.pl , Klient powinien:
    3.2. wybrać dostosowane do indywidualnych potrzeb parametry Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl , korzystając z formularza zamówienia w Serwisie Yummydiet.pl
    3.3. wypełnić w prawidłowy sposób formularz rejestracyjny (w szczególności podać adres poczty elektronicznej, zdefiniować hasło oraz podać wymagane w formularzu dane, w tym dane adresowe niezbędne do realizacji dostawy);
    3.4. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować go składając oświadczenie o następującym brzmieniu: „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin Serwisu Yummydiet.pl zawierający Politykę prywatności.”;
    3.5. wyrazić zgodę na zawarcie Umowy poprzez potwierdzenie zamówienia oraz zobowiązanie się do zapłaty wskazanej w zamówieniu kwoty, używając przycisku: „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE I ZOBOWIĄZUJĘ SIĘ DO ZAPŁATY”.
    4. Klient może w zamówieniu podać dodatkowo dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.
    4.1. Klient akceptując regulamin, zgadza się na wystawienie faktury i przesłanie dokumentu drogą elektroniczną.
    4.2. Faktura elektroniczna może być kontrahentowi przesłana lub udostępniona. Przesłana może zostać za pomocą poczty elektronicznej, tzn. poprzez e-maile. Jeśli jednak mowa o udostępnianiu faktur elektronicznych należy to rozumieć jako możliwość pobrania faktury na komputer po zalogowaniu się do zdalnego, administrowanego przez sprzedawcę systemu, który umożliwia także jej wydruk.
    4.3. Aby zamówienie w sklepie internetowym mogło być skutecznie zrealizowane, klient będzie każdorazowo zobowiązany do zaakceptowania udostępnianego przez spółkę regulaminu sklepu. Poprzez akceptację postanowień zawartych w regulaminie, klient będzie m.in. zgłaszał żądanie wystawiania faktury dokumentującej daną sprzedaż (zgodnie z art. 106b ust. 3 ustawy o VAT) oraz wyrażał zgodę na otrzymywanie żądanej faktury w postaci elektronicznej. Faktura w postaci elektronicznej będzie przesyłana klientowi w sposób przewidziany regulaminem, np. na wskazany przez klienta adres e-mail, udostępniona pod linkiem umożliwiającym jej pobranie na urządzenie klienta lub udostępniona na osobistym koncie klienta prowadzonym w ramach korzystania ze sklepu internetowego. Bez zaakceptowania regulaminu klient nie będzie miał możliwości dokonania zakupów w sklepie Internetowym.
    5. Yummydiet.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
    6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji w Serwisie Yummydiet.pl
    7. Do zawarcia Umowy przy złożeniu zamówienia poprzez Serwis Yummydiet.pl dochodzi z chwilą użycia przez Klienta przycisku: „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE I ZOBOWIĄZUJĘ SIĘ DO ZAPŁATY”.
    8. Yummydiet.pl nie odpowiada za przeciwwskazania zdrowotne Klienta w stosowaniu diety, które Klient powinien skonsultować ze swoim lekarzem przed rozpoczęciem korzystania z Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl . Yummydiet.pl informuje jednocześnie, że choć porady dietetyczne udzielane w ramach Serwisu Yummydiet.pl oraz telefonicznie przez dietetyka Yummydiet.pl oparte są na fachowej wiedzy dietetycznej zgodnie z aktualnymi normami i zaleceniami w tym zakresie, to jednak wobec braku pełnej wiedzy diagnostycznej o indywidualnych uwarunkowaniach zdrowotnych i nietolerancjach żywieniowych Klientów nie może brać odpowiedzialności za ewentualne skutki korzystania z poleconych rodzajów Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl
    9. W trakcie realizacji zamówienia, serwis Yummydiet.pl wysyła o klientów przypomnienia o zbliżającym się wygaśnięciu złożonego przez Państwa zamówienia.
  3. Warunki przyjmowania i realizacji zamówień przez Yummydiet.pl .
    1. Zamówienia są przyjmowane w Serwisie Yummydiet.pl oraz pocztą elektroniczną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
    2. Zamówienia złożone do godz. 16:00 będą zrealizowane 48h później. Zamówienia na niedzielę i poniedziałek przyjmowane są najpóźniej do godziny 22:00 w czwartek. Yummydiet.pl zastrzega, że w okresach świątecznych może nastąpić zmiana harmonogramu przyjmowania dostaw. Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. Zestawy weekendowe dostarczane są w sobotę rano.
    3. Zamówienia są realizowane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej w miastach, których aktualna lista jest dostępna na stronie www.Yummydiet.pl
    4. Dostawy Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl odbywają się w dniach i godzinach uzgodnionych z Klientem, przy czym są one możliwe codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach porannych. Yummydiet.pl zastrzega, że w okresach świątecznych może nastąpić zmiana harmonogramu dostaw, o czym Yummydiet.pl wcześniej poinformuje Klientów. Yummydiet.pl zastrzega, że w przypadkach, gdy z przyczyn od niego niezależnych realizacja zamówień będzie we wskazanym przez Klienta terminie niemożliwa, uzgodni z Klientem inny termin realizacji zamówienia.
    5. Yummydiet.pl zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją Zestawów dietetycznych wybranych przez Klienta z oferty prezentowanej w Serwisie Yummydiet.pl .
    6. Bezpośredni kontakt Klienta z Yummydiet.pl jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@yummydiet.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 780 791 298. Klient zobowiązuje się do zapłaty za zamówione Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl ceny określonej w zakładce „Cennik”: www.Yummydiet.pl w Serwisie Yummydiet.pl , dla wybranych parametrów zamówienia, oraz do odbioru zamówionych Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl.
    8. Klient jest zobowiązany uiścić opłatę za zamówione Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl poprzez dokonanie:
    8.1. przelewu bankowego na rachunek Yummy Diet Sp. Z o.o. nr 34 1140 2004 0000 3302 8414 1607, w którego tytule należy wpisać numer zamówienia wskazany w otrzymanej wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie albo
    8.2. przelewu online drogą elektroniczną na rzecz Yummydiet.pl w systemie tpay.com. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną dla Yummydiet.pl jest tpay.com
    9. Yummydiet.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
    9.1. złożenia zamówienia w nieprawidłowy sposób, w szczególności poprzez nieprawidłowe wypełnienie formularza;
    9.2. bezskuteczności próby uzgodnienia miejsca i terminu dostarczenia Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl ;
    9.3. pozyskania od Klienta po otrzymaniu od niego zamówienia informacji o przeciwwskazaniach zdrowotnych dla spożywania Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl ;
    9.4. braku uiszczenia zapłaty ceny za zamówione Zestawy dietetyczne Yummydiet.pl ;
    9.5. naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
    10. Yummydiet.pl informuje, iż zakupiona usługa obejmująca przygotowanie i dostawę Zestawów dietetycznych Yummydiet.pl związana jest każdorazowo z kontem Klienta w Serwisie Yummydiet.pl, w ramach którego została zamówiona i opłacona oraz że nie ma możliwości zaliczenia danego zamówienia na poczet innych zobowiązań Klienta lub na poczet zobowiązań innego Klienta.

Zablokowanie lub usunięcie konta w Serwisie Yummydiet.pl

  1. Zablokowanie konta w Serwisie Yummydiet.pl
    1.1. Yummydiet.pl może zablokować konto Klienta w Serwisie Yummydiet.pl w przypadku, gdy Klient pomimo upomnienia narusza postanowienia Regulaminu.
    1.2. Zablokowanie przez Yummydiet.pl konta Klienta w Serwisie Yummydiet.pl zgodnie z Regulaminem, spowoduje czasową utratę przez Klienta możliwości korzystania z Usług Yummydiet.pl .
    1.3. Zablokowanie przez Yummydiet.pl konta Klienta w Serwisie Yummydiet.pl , zgodnie z Regulaminem, nie powoduje przerwania realizacji bieżącego zamówienia.
  2. Usunięcie konta z Serwisu Yummydiet.pl
    2.1. Klient może w każdym czasie zwrócić się, w formie mailowej na adres kontakt@Yummydiet.pl, z prośbą o usunięcie własnego konta z Serwisu Yummydiet.pl . Yummydiet.pl zobowiązuje się do usunięcia konta w ciągu dwóch dni roboczych od zarejestrowania prośby.
    2.2. Yummydiet.pl może także usunąć konto Klienta z Serwisu Yummydiet.pl w przypadku, gdy Klient:
    2.2.1. pomimo upomnienia, rażąco narusza Regulamin;
    2.2.2. Klient nie korzystał z Serwisu Yummydiet.pl w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, z tym jednak zastrzeżeniem, iż nie posiada w danym momencie ważnego zamówienia.
    2.3. Usunięcie konta Klienta z Serwisu Yummydiet.pl powoduje bezpowrotną utratę wszelkich informacji zgromadzonych tam przez Klienta.

Reklamacje

  1. W przypadku zaistnienia niezgodności w realizacji Zamówienia w porównaniu do Zamówienia złożonego lub z niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia w terminie 24h od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub została wykonana nienależycie, reklamacji (dalej „Reklamacja”). Reklamacja powinna zostać złożona drogą elektroniczną i wysłana na adres: kontakt@Yummydiet.pl. Reklamację złożone na portalach społecznościowych lub SMS-owo nie zostaną uznane jako przyjęte do rozpatrzenia.
    2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Klienta składającego reklamację, numer zamówienia, którego dotyczy oraz datę dostawy, o ile reklamacja dotyczy konkretnego Zestawu dietetycznego Yummydiet.pl, a także zwięzły opis zdarzenia będącego powodem reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Usługi oraz zdjęcie reklamowanego produktu, który następnie powinien zostać w całości zutylizowany przez Konsumenta.
    3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Reklamacji nie później niż w ciągu 2 dni roboczych następujących po wpłynięciu Reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia jej otrzymania, a zgłaszający ją Klient zostanie poinformowany o zajętym przez Yummydiet.pl stanowisku wiadomością e-mail przesłaną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej wykorzystywanej przez Klienta do korespondencji w związku z Usługami Yummydiet.pl .
    4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258), w przypadku towarów żywnościowych, oznakowanych terminem przydatności do spożycia, można je reklamować wyłącznie przed upływem tego terminu. Reklamację złożone po upłynięciu terminu produktów zostaną rozpatrzone negatywnie.
    5. Yummydiet.pl informuje Klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download?plik=6223). Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
    6. W przypadku niedostarczenia zamówienia z winy YummyDiet, YummyDiet rekompensuje brakujące zamówienie przedłużając zamówienie o brakujący dzień diety. W szczególnych przypadkach (takich jak zakończone zamówienie lub brak możliwości dostarczenia zamówienia), Yummy Diet zwraca środki za brakujące zamówienie. Regulamin zwrotów znajduje się punkcie: VII. Zmiana, anulowanie i rezygnacja zamówienia.

Zmiana, anulowanie i rezygnacja zamówienia

  1. Klient uprawniony jest do zmiany lub anulowania Zamówienia.
    2. Zmiana może dotyczyć terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy.
    3. O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować serwis Yummydiet.pl drogą mailową na adres kontakt@Yummydiet.pl.
    4. Rezygnacja z zamówienia złożona mailowo lub telefonicznie będzie przyjęta w czasie pracy BOK – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30 pomijając dni wolne od pracy.

    a) Rezygnacja złożona w poniedziałek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy środowej i w kolejnych dni,
    b) Rezygnacja złożona we wtorek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy czwartkowej i w kolejnych dni,
    c) Rezygnacja złożona w środę do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy piątkowej i w kolejnych dni,
    d) Rezygnacja złożona w czwartek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy niedzielnej i w kolejnych dni,
    e) Rezygnacja złożona w piątek, sobotę, niedzielę do 15:30 – klient może zrezygnować z dostawy wtorkowej i w kolejnych dni.

    Czas rezygnacji jest uzależniony od dni produkcyjnych. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Zmiany dokonać można poprzez Konto Klienta lub kontakt telefoniczny/drogą elektroniczną z serwisem Yummy Diet.
    5. Zmianę lub anulowanie uważa się za dokonane z chwilą otrzymania przez Klienta od serwisu Yummydiet.pl wiadomości zawierającej jej potwierdzenie. Zmiany lub anulowania zamówienia klient może również dokonać samodzielnie na swoim koncie klienckim w serwisie Yummydiet.pl.
    6. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.
    7. W przypadku zmian dotyczących wyboru menu, zmiany dokonać można wyłącznie poprzez Konto Klienta. Klient uprawniony jest do modyfikacji zamówienia nie później niż do godz.16:00 na 2 dni robocze przed planowaną datą realizacji zamówienia. W innym przypadku dostarczone zostaną mu posiłki z wybranej domyślnie diety. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
    8. W przypadku zmian skutkujących niedopłatą Klient zobowiązany jest do uiszczenia brakującej kwoty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem do godz. 16:00 dnia poprzedzającego wysyłkę. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
    9. W przypadku zmiany Zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej, do konta Klienta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z aktualnie obowiązującego cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
    10.W przypadku rezygnacji z zamówienia klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach regularnych wg cennika, a zwrot należności realizowany jest na wskazany w formularzu „rezygnacja z zamówienia” przez Klienta rachunek bankowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia rezygnacji przez serwis Yummydiet.pl . W nadzwyczajnych przypadkach takich jak siła wyższa, okres ten może ulec wydłużeniu. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
    11. W przypadku rezygnacji z zamówienia przed rozpoczęciem jego realizacji lub w trakcie przez Yummydiet.pl , zwrot wpłaty zostanie pomniejszony o prowizję operatora płatności i/lub prowizję pośrednika, poprzez którego została dokonana wpłata.
    Usługodawcy przysługuje prawo do pobrania opłat w wysokości:
    – 10% wartości każdego Zestawu w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych przez Formularz Zamówienia oraz za pośrednictwem BOK,
    – 20% wartości każdego Zestawu w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych za pośrednictwem serwisów pośredniczących w sprzedaży (dietly, cateromarket).
    12. Zamówienia nieopłacone przez 7 dni zostaną automatycznie usunięte przez system. W szczególnych przypadkach, zamówienie nieopłacone może zostać anulowane przez system po 48h.
    13. W przypadku anulowania zamówienia, punkty nagromadzone na koncie użytkownika uzyskane za złożenie tegoż zamówienie, zostaną usunięte ze skarbonki użytkownika.
    14. Jeżeli klient wprowadzi błędny adres dostawy (lub niepełny adres dostawy), a zamówienie zostanie wyprodukowane i wysłana ale nie zostanie doręczone z powodu błędnego adresu (lub niepełnego adresu dostawy), to Yummydiet.pl nie ponosi za to odpowiedzialności. W sytuacji gdy zamówienie nie zostanie dostarczona i wróci do nadawcy, Yummydiet.pl nie ponosi odpowiedzialności. Produkty, które wysyła Yummydiet.pl i które wrócą do nadawcy zostaną zutylizowane.

Dostawa

  1. Dostawa Zamówienia odbywa się zgodnie z informacjami wskazanymi w Serwisie Yummydiet.pl
    2. Zamówienia na niedzielę aktualnie nie są możliwe.
    3. Yummydiet.pl zastrzega prawo do odmowy dostarczenia danej diety do adresu wskazanego przez Klienta ze względów technicznych leżących po stronie Yummydiet.pl – klient jest informowany o tym fakcie.
    4. W razie uniemożliwienia realizacji dostawy Zamówienia pod wybranym adresem w godzinach dostaw określonych w regulaminie lub nieodebrania przez Klienta Zamówienia i niezgłoszenia tego faktu do godziny 19:00 na 3 dni przed danym dniem, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
    5. Dostawa jest darmowa.
    6. Klient ma możliwość wybrania przedziału czasowego, w którym możliwa jest dostawa. Dostawa Zamówień odbywa się w godzinach od 00:00 do 8:00. Klient nie ma możliwości podania preferowanej godziny dostawy, do której preferowałby, żeby dostawa Zamówienia została zrealizowana.
    7. Dostawa Produktu odbywa się w miarę możliwości do godziny wskazanej jako preferowana przez Klienta, ale nie później niż do godziny 8.00. Opóźniona dostawa wynikająca z winy firmy transportowej nie jest podstawą do reklamacji w wyniku spóźnionego zamówienia.